E-marketing
Czyli propaganda w sieci

Czym jest e-marketing ?

Zakładamy iż skuteczny marketing w Internecie to szereg zaplanowanych i wymiernych działań promocyjnych. Od czego zaczynamy?

  • Sytuacja wyjściowa: SWOT Twojej organizacji w sieci (podstawowa analiza)
  • Charakterystyka grupy docelowej (Profil USER'a)
  • Raport z analizy (wnioskami racjonalizacji)
  • Oferta kompleksowych działań wraz z wyceną
  • Dopasowanie do budżetu Zamawiającego
    Taka ścieżka pozwala na optymalizację działań i kosztów.

Najczęściej wybierane narządzia e-marketingowe:

  • Projekt serwisu / Projekt sklepu - funkcjonalny (uwzględniający Web Usability)
  • SEM (marketing robotów wyszukiwarek - pozycjonowanie, kampanie banerowe, linkowe)
  • SEO (optymalizacja kodu źródłowego strony pod kątem indeksowania w wyszukiwarkach)
  • Social marketing - działania promocyjne w serwisach społecznościowych
  • Działania promocyjne - opiotwórcze wypowiedzi na blogach tematycznych - e-PR

Efektywność wybranych działań można kontrolować dzięki odpowiednio dobranym panelom:

  • Panel statystyk odwiedzalności strony (weryfikacja poszczególych podstron, ilość wejść i czas przebywania w danym okresie - np. podczas kampanii banerowej na portalach zewnętrznych)
  • Panel statystyk SEO/SEM (efektywność pozycjonowania w formie tabelarycznej i wykres)

 

W tej materii warto polegać na specjalistach

X

Uwaga! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii. Zgoda wyrażona na korzystanie z tych technologii przez www.firstcube.pl lub podmioty trzecie w celach związanych ze świadczeniem usług drogą elektroniczną, może w każdym momencie zostać zmodyfikowana lub odwołana w ustawieniach przeglądarki. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej informacji znajdą Państwo w zakładce Polityka dotycząca cookies

AKCEPTUJĘ